15 January 2011

The Day

Hello from Jakarta-Indonesia, January 15th, 7:40 pm.
Fiuh, I'm kinda busy right now. So, I couldn't update anythings on this blog quickly.
Okay, I was in a busy to prepare everything for OSN. You know, it's National Science Olympiad. Yeah, I took the Chemistry. And you know, it's not easy at all.

Enough for a busy, lets talk about the other topics.
Dita told me about her overseas-boyfriend, named mr. F. He's a 19 years old boy from Brazil, far away from here :D She sent me the photo thru Skype. Cool photo but I can't saw his face clearly.
I can't imagine that someday, mr. F will move to Indonesia and meet her, have a fantastic relationship, then they get married, they live together, have twelve children... Haha, just wondering.

Capek juga ngarang pake bahasa inggris. Sebenernya posting kali ini bener-bener amat sangat gak penting. Apa lagi ada si dita. Haha. Seriusan deh, kalo gue lagi dengerin cerita dita dengan Felipe, ditambah Fathia dengan Junggi, gue jadi pengen punya pacar yang jauuuuuuuuuuuuuuuh banget, dimana aja boleh deh. Tapi jangan Afrika Selatan juga, plis. -____-"

Oke gitu aja, sebenernya gue cuma lagi bosen malem minggu gada kerjaan. Padahal PR numpuk, tapi sama sekali gada hasrat buat ngerjain. Daritadi pagi otak gue isinya cuma persiapan buat pre-test OSN hari senin besok. Gue udah ngeliat soal dari LOPI tentang gambaran soal OSN, susah tingkat dewanya dewa deh.

Berdoa aja semoga kertas ujian hari senin gak kosong-kosong amat yah!! Buat Dita, I love you, full!!! ;* *gajelas*

Daaaa!!!

3 comments:

Anonymous said...

hahah lucu, tapi kereeen :D au punya pacar yg jaauh ? arilah dhil :P love you too de <3 :* #geli

dita said...

Dhil buat lagi tentang gue, nanti gue sering sering baca blog deh :D

fathiaperdata said...

huahahaha apaan nih, ngakak baca yang afrika selatan xD betul tuh kata dita, bikin lagi yang ada gue nya :D ;p
ih dhila selingkuh?oke.

Can't catch my words?

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Additional:

For the best looking, you better use Google Chrome to visit this blog.
Cheers,

Author